top of page
אודות

 

 

אנחנו מאוד אוהבים מוסיקה, בין אם זה משהו נעים שיתנגן ברקע תוך כדי עבודה, בנסיעות או בערב כדי לשכוח את תלאות היום. מה שחשוב שזה חייב להשמע טוב. ממש טוב.

 

עברו הימים שכדי לשמוע מוסיקה היינו צריכים להיות בסלון ולשים דיסק בקומפקט שמחובר למערכת סטריאו בחלקים.. היום כל המוסיקה שלנו נמצאת על המחשב, הנגן או על הסמארטפון וממש לא ברור למה צריך מערכת גדולה ומגושמת בסלון כדי שנוכל להנות.

כל מה שצריך היום זה לחבר כל נגן מוסיקה או מחשב לרמקולים מוגברים או לאוזניות באיכות מעולה, והכיף מתחיל!

 

צור סחר - המרכז הגדול והמקצועי בישראל בתחום האודיו האישי והממוחשב. ההתמחות שלנו היא ברמקולים מוגברים, אוזניות, נגני אודיו דיגיטליים (DAP), מגברי אוזניות, ממירי DAC ועוד. אנו מציעים רק את החברות המובילות בעולם בתחום המוזיקה ממקורות דיגיטלים (Computer Audio), עם דגש על איכות, אמינות ותמורה נהדרת ביחס לעלות. 

אנו היבואנים הרישמים הבלעדיים של Meze Audio ,iBasso ,Peachtree ,ifi, Grado, Audioengine ו- Astell&Kern בישראל.

 

המכנה המשותף לכל החברות שמיוצגות על ידנו הוא חדשנות, איכות לא מתפשרת ושמירה על יחס תמורה מצויין ביחס לעלות.

 

באשר למוצרים שאנו מציעים – הם פשוט מדהימים! נבדקו ונסקרו ע"י אלפי אתרי אודיו, בלוגים ולקוחות בארץ ובעולם וזכו בכל פרס ומחמאה אפשרים. רמקולים, אוזניות, נגנים, ממירי DAC ועוד, שנבנו מתוך מחשבה איך לנגן את המוסיקה הדיגיטלית שלך בצורה הטובה והנאמנה ביותר למקור.

אנו מקפידים לייצג רק יצרנים בעלי תודעת שירות מעולה ויכולת לתמיכה טכנית ברמה גבוה. אנו שומרים על יחסים מצויינים עם היצרנים ומקפידים רכוש כל הידע הנחוץ למתן הדרכה ותמיכה במוצרים, כדי שניתן יהיה למצות מהם את המקסימום ולספק את שירות והתמיכה הטובים ביותר בעת הצורך.

 

כל המגוון של המוצרים נמצאים בתצוגה וניתן להגיע אלינו להדגמה. יש לנו מגוון רחב של מוסיקה מסוגים שונים וניתן להגיע עם המוסיקה האהובה עליך כדי להתרשם במקום.

 

למוסיקה אתה דואג, כל היתר זה אנחנו!

  

* נא לתאם הגעה מראש כדי שנוכל להקדיש את מרב תשומת הלב להדגמה. ​

על Audioengine

 

צוות Audioengine מתכננים ובונים רמקולים בעבודת יד במחיר ישיר מהמפעל . כל מוצרי Audioengine מבוססים על רכיבים פרי פיתוח עצמי תוך שימוש מועט בחלקים מצד שלישי. אחרי שנים של פיתוח ובניית רמקולים מוניטורים אולפניים מקצועיים, צוות Audioengine החליט לנצל את כל שנות הניסיון והידע המצטבר ליצירת רמקולים בעלי הגברה עצמית לשימוש ביתי ומשרדי, המתאימים ומכוילים במיוחד לנגנים דיגיטאליים ניידים . סאונד נהדר, עיצוב פשוט, רכיבים באיכות גבוהה, ותכונות שימושיות באמת זה כל הסיפור של Audioengine.

הפיתוח של Audioengine 5

צוות Audioengine יושב בחדר שעות על שעות בהאזנה ביקורתית לכל סוגי המוסיקה מ-ואן הלן ועד באך. זה היה שיר של בוב מארלי שהם היו שקועים בו שהעלה חיוך רחב על פניו של בריידי. זה היה בסתיו 2005 והם בדיוק סיימו את הכיוונונים של הרמקול הראשון שלהם תחת השם Audioengine. דייב אומר שהכיוונים האחרונים הם החלק הקשה ביותר, אבל מודה שהעבודה על הגימור הקוסמטי של כל הפרטים לפני התחלת הייצור יעסיק אותם מאוד בשבועות הבאים.


בשנת 2002, אחרי 36 שנים של עבודה מצטברת בתעשיית האודיו בחברות כמו Harman/Kardon , Gibson Guitar , Alesis Studio Electronics , ו-Apple Cpmputer , קבוצת המייסדים(בריידי, דייב וליאן) החליטו לבסוף להקים חברת אודיו משלהם. המטרה שעמדה בפניהם הייתה לתכנן ולבנות רמקולים מוניטורים לאולפנים במחירים סבירים לשוק האודיו המקצועי, דבר שהם עושים בהצלחה כבר שלוש שנים עד שמשהו מעניין קרה, כמו שמסביר דייב:

"כשאתה מתכנן רמקול מוניטור לאולפן אתה משקיע שעות מטורפות בחדרים אקוסטיים בהקשבה לכמה טוב הרמקול משחזר את ההקלטה המקורית", מסביר דייב בדיבור המיסיסיפי האיטי שלו.
"במהלך אחד המרתונים לכיוון אחרון של רמקול חדש שתכננו, אחד מאיתנו אמר שאנחנו חייבים לבנות זוג רמקולים כזה לבית. היה להם סאונד כל כך נפלא ולמרות שהם רמקולים מוניטורים אולפנים הסכמנו כולנו שהם יכולים להתחרות ברמקולים הביתיים של בריידי". אחרי כמה שינויים ומתיחות שעשינו להם התברר שהם צדקו. "הרמקולים המוגברים הקטנים האלה שיצרנו פשוט נתנו בראש לרמקולים ההיי אנד הריצפתיים. היה להם סאונד מתוק באופן קיצוני עם בסים גדולים בנמוכים והם פשוט כיסחו כמה רמקולים רציניים כשהווליום עלה", אמר בריידי.


באחד הסשנים של ההאזנה בחדר האקוסטי היה להם עוד תגלית קטנה אבל מעניינת. הם בדיוק התחילו להשתמש באייפוד וב- Airport Express האלחוטי כדי לנגן מוסיקה במקום מנגני CD . לרוב הם השתמשו בהקלטות לא מכווצות (Lossless ) אבל גילו שגם קבצים MP3 ו-AAC המקודדים בקצב דגימה סביר נשמעו נהדר. "אתה יודע, אנחנו יכולים לתכנן רמקולים באיכות גבוהה עם הגברה פנימית לאנשים שרק רוצים להקשיב למוסיקה מהנגן הנייד שלהם או המחשב בבית", אמר ליאן. "יש לנו את כל הטכנולוגיה לשחזור סאונד ומגבר פנימי איכותי ויעיל כל שהאנשים לא יצטרכו ערימה של מערכת סטריאו בחלקים עם מלא חוטים בכל מקום. זה יכול להחליף מערכת סטריאו שלמה וגם יעבוד מצוין עם נגנים אודיו דיגיטאליים.


וכך זה המשיך בשבועות הבאים. "הם יכולים להיות מעולים למשחקים", אמר דייב. "תשמע את הבסים האלה, ואתה יודע מה, לא הייתי מתנגד לחבר אותם גם למסך ה- LCD החדש שלי. הסאונד יהיה הרבה יותר טוב מהרמקולים המובנים של המסך. אנחנו צריכים לכלול גם סט של כבלים ומתאמים כדי שלא יצטרכו להתרוצץ בעיר כדי לקנות משהו לחיבור נגני האודיו וציוד אחר לרמקולים".


מטען USB לטעינת הוא תוספת חשובה, שאודיואנג'ין הוציאה בפטנט תחת השם "Combo Port". "השתעשנו ברעיון ליצור מעגן לאייפוד בעצמנו כמו כל שכל האחרים עשו", מודה בריידי, "אבל המעגן של המקורי של אפל הוא כל כך טוב שאין טעם לתכנן אותו מחדש. לא חבל על המשאבים הנדרשים לתכנון מוצר שכבר קיים ויהפוך למיושן ולא שמיש תוך שלושה חודשים בין כה וכה?". אז אחרי כמה ישיבות של סיעור מוחות והרבה בירה, הם הבינו שמטען USB ויציאת חשמל בדופן האחורית עבור משדרי Wi-Fi אלחוטיים כמו Airport Express של אפל או Squeezebox יהיו תכונות הרבה יותר שימושיות. "יש לנו כבר את החשמל בתוך הרמקול עבור המגבר", מסביר דייב, "אז להוסיף מטען מתאם למטען USB כדי שאנשים יוכלו להטעין הנגן שלהם, הטלפון או כל מכשיר נייד הוא הצעד ההגיוני הבא".

אז אחרי הרבה חודשים של תכנון ופיתוח, ניסוי חומרים, שיפור רכיבים וניסוי וטעייה בכוונונים, נוצרו 5 Audioengine כפי שהם מוצעים היום. הם הפכו להיות כל מה שרצינו שיהיו ויותר!

bottom of page